Aktuálně volné pozice :

Obchodní zástupce pro tuzemsko II.

jsme stabilní společnost vlastněná českým majitelem se skoro 70letou historií, která si váží svých zaměstnanců. Víme, že úspěšná firma potřebuje schopné, kreativní a spokojené zaměstnance. Pro nově se tvořící obchodní skupinu hledáme pracovníka, který chce být součástí úspěšného týmu.  

Požadované dovednosti:

výborné komunikační a obchodní dovednosti, schopnost samostatné i týmové práce, chuť zkoušet nové věci, aktivní a zodpovědný přístup, ochota cestovat na území ČR, zkušenost s papírenským sortimentem vítána, minimálně SŠ vzdělání a řidičský průkaz sk.B podmínkou

Hlavní náplň práce

-  obchodní zástupce je zodpovědný za budování a udržování vztahů v distribuční síti ve svěřeném regionu se    

 smluvními i nesmluvními distribučními partnery obchodní zástupce

-  prostřednictvím aktivního působení na trhu tvoří poptávku po produktech tak, aby se naplnily prodejní cíle,

 vyhledává nové zákazníky a domlouvá s nimi obchodní podmínky

 - uzavírá obchody dle stanovených pravidel a je zodpovědný za pohledávky zákazníků ve svěřeném 

 regionu

-  je zodpovědný za zpracování podkladů obchodních smluv a předání aktuálních ceníků jednotlivým zákazníkům

 - aktivně navrhuje strategii prodeje, distribuční, cenovou a komunikační politiku,

 při zakázkové produkci sleduje a průběžně dozoruje obchodní případ od vystavení požadavku na výrobu, přes  

 vyjasnění EAN kódů, balení a značení

 - připravuje podklady pro nabídková řízení, kalkulace, ověřuje možnosti výrobního a technologického procesu  

-  aktualizuje a doplňuje databáze odběratelů v jednotlivých regionech

 - odborně podává informace o produktech a službách, které firma poskytuje

 - zpracovává cenové nabídky, domlouvá platební podmínky a dopravní dispozice v rámci vymezených pravidel

 - konzultuje problémy zákazníků, zajišťuje technickou pomoc a jejich školení,

 - podílí se na mapování a analýze konkurenčních produktů, a získané informace průběžně předává do  

 informačního systému

-  podílí se na průzkumech trhu a úzce spolupracuje s marketingem

 - spolupracuje s logistikou při efektivním řešení přeprav

 Co vám nabízíme

  • zázemí stabilní výrobní a obchodní společnosti, která patří ke špičce ve svém oboru
  • motivující ohodnocení s bonusovým systémem
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Notebook a telefon
  • V případě dohody i služební vůz k soukromému použití
  • Pružná pracovní doba 7,5 hod denně

Profesní životopis k výběrovému řízení zasílejte na e-mail  prikrylova@papbrno.cz

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Pozice : Seřízení a následná obsluha linek na výrobu sešitů

Nejdůležitější zaměření náplně práce:

  • přestavba a seřízení jednotlivých sekcí linky 
  • následná obsluha linky – nasazení a výměna kotouče papíru, navedení papíru do stroje, příprava barvy k linkování, seřízení barevníků…, zajištění plynulého chodu linky
  • seřízení baličky a etiketovacího zařízení k lepení štítků na balíčky sešitů
  • kontrola kvality vyráběných sešitů
  • preventivní údržba zařízení včetně mazání

Požadujeme:

Vyučení ve strojním oboru např. zámečník, seřizovač.

Nabízíme:

  • stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • pracovní doba Po - Pá 7,5 hod denně. Ranní směna 6-14 hod. Odpolední směna 14 -22 hod., není pravidelná, převážně v době sezony duben – červenec nebo dle zakázek

Co jsou cookies?

Textové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Stránky si tak na určitou dobu zapamatují úkony, které jste na nich provedli, a preferencí (např. přihlašovací údaje, jazyka, velikost písma a jiné zobrazovací preferencí), takže tyto údaje pak nemusíte zadávat znovu a přeskakovat z jedné stránky na druhou.

Dalším používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s ukládáním souborů cookies. Více informací Méně informací